Betalingsherinnering en Incasso
Betalingsherinnering per e-mail
Als wij je betaling niet hebben ontvangen, dan kan het zijn dat je dit vergeten bent. Wij zenden dan 2 weken nadat je je artikelen ontvangen hebt, een betalingsherinnering per e-mail.
In het geval dat het nodig is, zenden wij 2 weken na de eerste betalingsherinnering, een tweede betalingsherinnering per e-mail. Hiervoor brengen we € 3,- in rekening. Als je dan nog niet hebt betaald, krijg je 2 weken na het ontvangst van de tweede betalingsherinnering, een derde herinnering van ons per e-mail én per post. Wij gebruiken hiervoor het factuuradres van je bestelling. Voor deze derde betalingsherinnering brengen we € 3,- in rekening. Heb je daarna nog niet betaald dan dragen we het over aan het incassobureau.
Heb je ondertussen al betaald?
Het is mogelijk dat de verwerking van je betaling gekruist is met je betalingsherinnering. Dat kan gebeuren als je minder dan 5 werkdagen geleden betaald hebt. In dit geval hoef je de herinnering niet te betalen.
Heb je je bestelling ondertussen geretourneerd?
Mogelijk is dan de verwerking van je retourzending gekruist met je betalingsherinnering. Zodra je retourzending bij ons binnen is, sturen we je hiervan een bevestiging. Je hoeft dan de herinnering niet te betalen.
Je hebt de bestelling niet ontvangen?
Wanneer je je bestelling niet hebt ontvangen, ga dan even na of het afleveradres klopt die je hebt opgegeven. Vraag ook je buren of zij niet iets voor jou in ontvangst genomen hebben. Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we uit wat er met je bestelling gebeurd is.
Een brief van het incassobureau ontvangen?
Als je een brief van het incassobureau hebt ontvangen, dan heb je na 3 betalingsherinneringen van ons nog niet betaald. Wij hebben dan de invordering overgedragen aan het incassobureau. Vanaf dat moment hebben we geen zicht meer op je betaling. Als je vragen hebt over de invordering, dan kun je contact opnemen met het incassobureau.