×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Grote brand verwoest vestiging Welhof in Zwanenburg

Beste klanten,

 

Zoals u heeft kunnen lezen, is in de nacht van 17 oktober (zondag op maandagnacht) ons magazijn getroffen door een grote brand. Gelukkig zijn hierbij geen gewonden gevallen. Tot ons verdriet is onze voorraad door dit ongeval wel deels weggevaagd en het pand in Zwanenburg onbruikbaar. Op dit moment zijn wij verhuisd naar een nieuwe geschikte locatie om onze activiteiten grotendeels weer te hervatten. Wij zijn inmiddels volledig operationeel vanuit de nieuwe distributielocatie aan de Hornweg 60 in Amsterdam.

 

U vindt hieronder antwoord op de vragen die wij momenteel het meest krijgen. Mocht u andere vragen hebben, kunt u ons bereiken op de volgende manieren. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn in deze heftige periode. Door de omstandigheden kan een reactie echter langer duren dan u van ons gewend bent.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Het is niet mogelijk om de exacte status van uw bestelling online in te zien. Wij hebben daarom contact opgenomen met de mensen die nog een bestelling hadden open staan bij ons op het moment van de brand.

 

Is de winkel in Zwanenburg nog geopend?

Nee, onze winkel in Zwanenburg is voor onbepaalde tijd gesloten. Wij zullen in de toekomst wellicht weer opengaan in Zwanenburg of op een nieuwe geschikte locatie voor een winkel. In de tussentijd is het wel mogelijk om producten op te halen. Kies dan s.v.p. voor de optie ophalen in de checkout. U kunt op die manier ook een apparaat reserveren en bezichtigen, want op locatie kunt u alsnog ervoor kiezen de bestelling te laten bezorgen. 

 

Ik heb een probleem met mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem gerust contact met ons op. Onze klantenservice blijft beschikbaar. Wij lossen het z.s.m. op. 

 

Kan ik alweer een bestelling plaatsen?

Ja, sinds 1 november 2022 is het mogelijk om weer te bestellen. We zijn nu gevestigd op een nieuwe locatie en hebben alweer 10 vrachtwagens aan handel (circa 1000 producten) binnen gekregen in de afgelopen paar dagen. We verwachten nog veel meer en dan zitten we weer op het oude niveau. Wij starten a.s. donderdag 3 november weer met bezorgen.