×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen via de webshop. Vervolgens kun je onze diensten selecteren die te maken hebben met het leveren van het product. Zo kun je kiezen om het artikel te laten leveren of op te laten halen, een voorkeursdatum van levering bepalen en welke betaalmethodes je wilt gebruiken. Als je de bestelling afrondt, krijg je een bevestigingsmail en de avond voor de leverdag ontvang je een verzendbevestiging per sms en e-mail met een tijdvak. Mocht het tijdvak niet uitkomen, dan kun je per e-mail reageren en een nieuwe voorkeursdag voor de bezorging van jouw bestelling doorgeven.

Het bestelproces in stappen:

  1. Zoek naar het artikel van jouw keuze en klik op de groene knop met het icoontje van een winkelwagen.
  1. Je ziet nu de artikelen die zijn toegevoegd aan je winkelmandje.  Hier kun je het aantal van een product wijzigen en de gewenste diensten aanvinken.

  1. Klik op"Ga verder met winkelen" wanneer je meer artikelen wilt bestellen of op"Ga door naar afrekenen" om de bestelling verder af te ronden.
  2. Als je op“Ga verder met winkelen” hebt geklikt en wilt afrekenen zonder dat je meer producten aan je winkelwagentje toevoegt, klik je op het winkelwagentje rechtsboven in de hoek.

  1. Wanneer je een kortingscode of een cadeaubon hebt, klik je op“Coupon of cadeaukaart ontvangen? Klik hier” en vul je de code in. De totaalprijs van je bestelling wordt hierop aangepast.
  2. Nadat je geklikt hebt op“Ga door naar afrekenen”, wordt je hier hier gevraagd om in te loggen. Als je al eerder iets bij ons hebt besteld, vul je je gebruikersnaam(= e-mailadres) en wachtwoord in.
  3. Als je een nieuwe klant bent, kun je je hier eerst registreren of kiezen voor"afrekenen zonder account".

 

  1. Nu kun je de NAW gegevens invullen. Die zijn nodig om te weten bij wie we moeten bezorgen en waar. Je kunt ook een ander adres opgeven voor de bezorging. Opgelet: levering op een postbusadres is niet mogelijk!
  2. Je kunt nu je bezorgmoment kiezen. Selecteer een voorkeursdag(maximaal tot 14 dagen) van bezorging.
  3. Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen.(Zie ook betaalmethodes)
  4. Als laatste vragen wij je de bestelgegevens nog een laatste keer goed te controleren en de Algemene Voorwaarden te accepteren, voordat je de bestelling definitief plaatst. Maak je bestelling definitief door op ‘ Plaats Bestelling’  te klikken.
  5. In het betaalgedeelte voer je je gegevens in m.b.t. de betaling(iDEAL of met creditcard).
  6. Je krijgt daarna een bevestiging van je bestelling met een bestelnummer. Bewaar dit nummer alsjeblieft goed, omdat je het nodig hebt wanneer je contact opneemt met onze klantenservice, als je bijvoorbeeld een vraag hebt m.b.t je bestelling.
  7. Je ontvangt ook een bevestiging van je bestelling per e-mail.