×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Levertijden

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Een werkdag voor levering ontvang je’s avonds een sms en een email met daarin het tijdvak van 3 uur waarin je bestelling geleverd wordt. Het tijdvak is helaas niet te wijzigen. Je kunt reageren op de mail die je hebt ontvangen als het tijdvak niet schikt.

Kan ik net voor levering gebeld worden?

Ja, dat is mogelijk als je dit hebt aangegeven. De chauffeur belt je een halfuur voor levering om je ervan op de hoogte te brengen dat hij met jouw bestelling onderweg is naar het afleveradres.

Wat als er niet op mijn voorkeursdatum wordt bezorgd?

Wij doen ons uiterste best om op je voorkeursdatum te bezorgen. De voorkeursdatum is echter een indicatie. In uitzonderlijke gevallen kan er vanaf worden geweken. Wij stellen je hiervan dan ook zo snel mogelijk op de hoogte. Je kunt de bestelling indien gewenst kosteloos annuleren. Als de bezorger verlaat is, wordt contact met je opgenomen om je op de hoogte te houden.